بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حسرت استقلالی ها بابت عدم حضور در جام باشگاههای جهان!

http://esesclub.com/public/album_photo/07/2b/08/81ae4_a432.JPG?c=46a1

شاید الان سید مهدی بود که داشت بجای دروازه بان چینی دیوار دفاعیش را می چیند و بر سر حنیف و امیر حسین داد میزد تا زاویه مورد نظرش را ببندند!
شاید الان من و دیگر استقلالی های ایرانی از هر نوع دسته و گروهی یا طرفدار هر مربی و مدیری در قالب هوادار استقلال روبروی جعبه جادوی نشسته بودیم و حرص می خوردیم،استرس داشتیم،در هر حمله مونیخی ها روی دروازه تیم محبوبمان چشمهایمان را می بستیم تا توپی که قرار است وارد دروازه  رحمتی بشود را نبینیم!
شاید این بیگ زاده بود که در برابربازیکنانی چون ریبری و دیگر بزرگان بایرمونیخ امشب بازی میکرد و این همه هجمه ای که بر علیه اش به راه افتاده بود اصلا از ابتدا در ذهن کسی هم نقش نمی بست!
شاید گلی که ریبری در دقیقه 42 نیمه اول بازی به ثمر رساند را سید مهدی دریافت نمی کرد و بازی در نیمه اول همچنان صفر بر صفر دنبال میشد!
 شاید امشب یک بازی دوستانه قوی برای تیم ملی ایران در حال برگزاری بود.تیمی که سرمربیش مدام از نداشتن بازی های دوستانه با تیم های قوی غر زده !آری شاید تیمی که  قرار است چند ماه آینده به همراه چند بازیکن کمکی در جام جهانی شرکت کنند،امشب یک بازی تدارکاتی مناسبی بود که سرتا سر آن بازیکنان بازی تحت زیر فشار سنگین حریفان پرقدرت را تمرین می کردند و عیار خود را زیر حملات پرتعداد بازیکنان بایر تاحدودی مشخص میکردند!
خلاصه اینکه شاید استقلال مثل تیم چینی نمی توانست بهترین تیم و مربی دنیا را شکست بدهند ولی امکان اینکه کمتر گل بخورند وجود داشت!

نکته:شاید در زمان پخش مستقیم این بازی تعداد مخاطبان بیشتری داشتند،گزارش جواد خیابانی را تحمل میکردند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 9 / 1392برچسب:استقلال,جام باشگاههای جهان,بایرن مونیخ,گوانگژو چین, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com